Sweet dreams are made of cheese?

Hej loverz

Igår såg Robin och jag Zombieland och i slutet är dom på ett tivoli och åker runt. I natt drömde jag att det var två...



...skitstora såna som liksom korsade varann längst ner, där alla satt!

Jag och Robin var gamla och skröppliga och satt där och bara observerade den asgrymma nya karusellen. Efter ett tag säger Robin "Ser du hur du själv ser ut nurå?" och syftar på att jag är FUL när jag sitter och glor med gapande mun.

Jag rättar till mina ansiktsdrag, blir snygg igen. Det går några sekunder och så säger han "Tänker du ens på hur du ser ut nu?"

.......................................

Herregud, jag observerar den coolaste karusellen jag någonsin kommer få se och nån säger att jag ser ut som en apa när jag gör det.

Not fair om du frågar mig.

Ska till pluggis nu.

PÅ TAL OM PLUGGIS.

Restauranglinjen är en underbar linje. Gå där alla barn, sök dit!

Igår fick jag tärna iskall potatis i en timme, sen fick jag steka isterband i nästan två timmar. Och sen fick jag....SKALA POTATIS!!!

Meningsfull dag. Over all ett starkt vg tror jag. Är nämligen en grym körvstekare.

Kyss på krodvårtiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0