En intet ont anande pöjk kör rally på tvn



Hej vänner


Ibland är jag och Robin så lika att jag börjar fundera på om jag har blivit tillsammans med en bortadopterad bror. OCH JA! Jag har kollat på outsiders. Detta fenomen är vanligt förekommande. Skitvanligt faktiskt. Kanske.

Iallafall tog vi en fika häromdan. Jag drack te och Robin drack äppelmangodricka. HELT PLÖTSLIGT som i slow motion halkar koppen ur mitt grepp. Jag famlar men för sent, jag har te över hela knät. Det rinner över bordskanten och droppar rakt ner mellan bena på mig. Jag ser nerkissad ut.

Robin går för att hämta några servetter åt mig och så fort han kommer tillbaks lyckas han välta ut sin äppelmangodryck. HURRA!

..........................

Vi borde gå runt med en rullstol som vi turas om att köra varann i.

.........................

Dessutom har jag upptäckt något ganska läskigt med min lille pöjk. Jag fick nämligen veta att han tokdiggar låten "kom" av dom där fyra tjejerna som var med i melodifestivalen? Han satt och sjöng med i texten och blev helt till sig när han såg att DEN FINNS PÅ SPOTIFY!!!!

Finns det någon man kan ringa i såna lägen? Ingen som har nummret till psyk eller nåt?

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0