Stackars lilla Sanna



BUHUUUUU

Jag är så ledsen! Alla hatar mig! Jag vill bara dööö!

Hehe, skoja ba!

Vill ni veta vad jag gjort eller? Klart ni vill. Otroligt onödig fråga det där. Jag har cyklat hem från jobbet. Från jobb nummer två ska man kanske säga. Från dagiset.

Det snöar för den som inte förstår.

Iallafall var det en kille på dagiset som kollade på mina converse och ba "Är det där dina inneskor? Fett fula!"

URSÄKTA!? Vet ni vad han hade för skor då? FOPPATOFFLOR! Fy fan för småbarn asså. Ingen smak alls har dom.

Annat var det när jag va liten och emo och vågade hugga tillbaks mot småkäftarna. Skrämde nästan ihjäl en liten kille när jag sa att barn smakade som kyckling. Det var tider det!

Blev helt plötsligt sugen på mat. Mmm....donuts!

Kyss// emot

Kommentarer
Postat av: erica

leta upp honom när jag fyller 14, då kommer han ha ett par egna converse :D

2010-01-20 @ 00:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0