Pannkakor med blåbärssylt och grädde? Ja tack!



Heeeeej småfolk

I natt har jag drömt igen! Jag skulle flytta in i ett hus där det innan bodde en familj med TRETTON barn! Ungarna var typ fem år gamla men ändå var dom så sjukt väldiciplinerade, det var det som slog mig.

Mamman kollade liksom under ena killens säng och såg att han hade städat där, precis som hon sa, och då fick han kolla på film! SÅN mamma ska jag bli. Dock inte till tretton ungar.

Sen var det massa maskar som krälade i en lerig backe.

Sen skulle jag köpa en mcflurry daim och en mcflurry kitkat på JC och det gick på NITTIOTRE SPÄN!? Vi gick därifrån även fast jag hade lovat att bjussa på glass.

Som ni märker är mina drömmar ganska hoppiga. Men det är kuuuuul.

Ska göra pankies nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0