Hey sexy, du kan kalla mig pyret



Hej slampor!

VA? Har jag uppdaterat dåligt? VA!? Har folk börjat klaga? Well well well... Från och med nu skickas alla klagomål till [email protected].

Haha! Kommer ihåg när jag va 13 och skulle dryga med folk på lunar. Sa att dom skulle adda mig på "bullfittan_90" eller "sugminkuk". Oj oj oj, vilka reaktioner man fick. Deras små knytnävar slogs i tangentborden och hysterin utbröt tills jag sa att jag skojade, och därmed blockerade personen. Du får kalla mig ryggraden Sanna om du vill.

Har suttit hela eftermiddagen och kollat på bilder från när jag var pytteliten. HAH! Nu lurade jag dig, för jag har nämligen aldrig varit pytteliten. Jag har alltid varit en liten fettboll fram tills jag blev 12 och började växa på längden istället. Så det så.

Bildbevis:

Kolla vecken på min arm på sista bilden! Undrar hur länge jag hade så? Tänk om det är därför jag har valonrynkor på armen nu? JAG ÄR JU ITNE VALON LIKSOM???

Skämt åsido.

Ska göra köttfärssås nu.

Puss // tre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0