Hemska natt

HÄÄÄÄJ BLOGÄÄÄÄN

Jag har börjat drömma konstigt. Skitkonstigt.

Typ att jag cyklar på en igensnöad gata med en polisbil efter mig. Inser att den vill förbi och ser då att den har ett enormt släp. Efter ett tag kommer jag fram till en bro och är på väg att gå över när jag inser att DEN HAR RASAT! Tittar ner och ser två personer flyta omkring i ån.

BUHUUUUUU!

Så sorgligt!

Sen drömde jag nånting annat jättehemskt som jag inte kommer ihåg.

Igår bowlade jag också. Gick skitbra. På två serier fick jag 60 poäng. Sextio. Jag låg lika ett tag med tjejen som kom näst sist. Men hon drog iväg och fick över 120. Alltså dubbelt så mycket. INTE OKEJ.

Nu ska jag eventuellt aldrig mer bowla.

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0