Valentines överraskning



HEJ ALLA BARN NU ÄRE BARNPROGRAM!


Jag vet. Tjata inte. Jag har inte varit på humör.

NU SKA JAG BERÄTTA EN SAK SOM ALLA REDAN VET SÅ ALLA KAN SLUTA LÄSA UTOM DONKISARNA. Dom vet nämligen inte.

Min mormor som är 89 år brukar alltid gnälla på min mamma. "Det finns inget bra på tv" säger hon. Så mamma tänkte ge henne en fin film på alla hjärtans dag. En romantisk film. En film om kärlek. En film om le france!

.......

Har ni sett chocolat? Det är SVINBRA! Romantisk. Minst sagt. Lite sorglig. Lite fin. Den fick mormor iallafall. Åh, så glader hon blev. Äntligen något bra på tv. Vive le francé!

Dagen efter säger mormor att "Neeej, jag förstååår inte hur du kan se på sånt här. Dom låg ju på varandra HELA TIDEN! Jag stängde av efter halva." Mamma förstår ingenting tills hon tar filmfodralet och faktiskt läser på baksidan.

Filmen heter better than chocolat och är en lesbisk porrfilm.

........................

HAHAHAHAHAHAHA!!!

Ester, 89, kollar på porrfilm! Stackarn. Blir förd bakom ljuset sådär.

Pussinutti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0