Jens Hiller is my man! ...not



HEJ SMÅKIDZ

Jag har nyss sett en av tidernas bästa hockeymatch evvah! Tro mig. Redan när jag var 9 år
gammal satt jag i min mörkgröna sammetsklänning och hejade fram Sveriges hockeykillar.
Jag kan det här med hockey.

Iallafall. Matchen i fråga var USA - Schweiz. Alla ba "Ööööh ah USA kommer flå dom! USA
kommer kötta dom!"

MEN! Schweiz målvakt, Hiller, ÄGER SKITEN UR USA och räddar vartenda skott som
kommer. Jag kan bara hylla denna unga målvakt med ett egetpåkommet smeknamn.

HILLER KILLER!!!!

Gissa vem som köttade?
Gissa vem som flådde skiten ur USA?

HILLER KILLER!!!

Sista statistiken jag såg hade USA 42 skott på mål och Hiller Killer hade tagit 41.

S P Ä N N A N D E !

Haha, ska sluta nu. Hiller Killer är min nya idol.

Typ.

USA vann med 2-0.

Guten Tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0